Pozycjonowanie

Pozycjonowanie polega na ciągłym zdobywaniu coraz to nowych, mocnych linków z anchorem na dane słowo kluczowe.

Optymalizacja

Optymalizacja serwisu powinna być naszym podstawowym krokiem zanim zaczniemy „zabawę” w SEO. .

Zalety reklamy w internecie

Ulotki, billboardy, sporty reklamowe w telewizji, artykuły w prasie. Wszystko to już znamy i obserwujemy na każdym kroku. Formy takiej reklamy docierają zazwyczaj do wybranej i regionalnej lub narodowej grupy osób. Często także okazuje się, że wymienione formy reklamy okazują się być nie efektywne z jednego prostego powodu – klient nie może do nich dotrzeć w wybranej przez siebie chwili, ani nie „skosztować” reklamowanych usług.

Inaczej ma się sprawa z reklamą w internecie. Dzięki zasięgowi globalnemu możemy dotrzeć do swoich klientów w każdym miejscu na ziemi o dowolnej porze. Nie ważne czy prowadzimy swoje biuro w Krakowie, gdy oferujemy usługi na cały świat. Nie ważne, że klient z Kanady skorzysta z naszej oferty, podczas gdy my będziemy smacznie spać. Na dodatek, jeśli zastosujemy automatyzację, nasz klient będzie mógł korzystać z naszych usług od razu, po spełnieniu wymaganych nakazów. Wtedy czas, miejsce i odległość od naszego biura nie ma znaczenia.

To właśnie jest jedna z podstawowych zalet reklamy w internecie – globalność oraz prawie nieograniczony zasięg i zasób klientów. Reklama w internecie przyniesie nam także potencjalnie najwyższe możliwe zyski, jeśli skierujemy ja do docelowej grupy odbiorczej. Dzięki linkom sponsorowanym i kampaniom Google AdWords dotrzemy do tych klientów, do których chcemy.

Ważne jest także to, że ogólnie rzec biorąc reklamowanie się w internecie jest jedną z najtańszych metod promocji wizerunku. W porównaniu do billboardów czy reklam w telewizji koszty są niewyobrażalnie niższe, a zasięg tysiąckrotnie większy!