Pozycjonowanie

Pozycjonowanie polega na ciągłym zdobywaniu coraz to nowych, mocnych linków z anchorem na dane słowo kluczowe.

Optymalizacja

Optymalizacja serwisu powinna być naszym podstawowym krokiem zanim zaczniemy „zabawę” w SEO. .

Sposoby reklamy w internecie

Chcąc rozpocząć swoją przygodę z promocją i reklamą swojej strony firmowej w sieci często sami nie potrafimy określić, w jakie formy i sposób reklamy powinniśmy zainwestować. Wiąże się to po części z naszej nie wiedzy odnośnie sytuacji na „internetowym rynku” oraz z ilości możliwości reklamy w internecie. Wiele firm czy agencji reklamowych oferuje wykonanie kampanii w programie linków sponsorowanych Google AdWords. Jednak na tym produkcie skupimy się w kolejnym artykule.

Do innych skutecznych, a co za tym idzie nie koniecznie drogich form reklamy należą, między innymi: mailing; portale społecznościowe; reklama banerowa;

Mailing to pierwsze masowe zjawisko marketingu w internecie. Swoje początki ma w połowie lat 90 ubiegłego wieku. Polega przede wszystkim na stworzeniu bazyadresów e-mail o ściśle określonej grupie docelowej (często zakładając konta e-mailowe w serwisach musimy wypełnić formularz zaznaczając, na jakie rodzaje ofert zgadzamy się otrzymywać e-maile promocyjne).

Ogromna popularnością cieszą się teraz wszelkie portale społecznościowe. Dzięki reklamie w nich możemy dotrzeć do setek tysięcy odbiorców, którzy interesują się np.finansami. Wtedy reklamy możemy kierować wprost na ich profile.

Banery to popularne formy reklamy, które mają swój potencjał na dużych serwisach. Statyczne bannery w formie plików jpg czy gif już dawno przestały przyciągać wzrok klientów. Dziś, aby reklama banerowa okazał się skuteczna warto wzbogacić się obanner multimedialny, animowany lub typu flash, kiedy to użytkownik może aktywnie z niego korzystać (np. grając w prosta grę).